Koszyk
Produkt dodany do koszyka Produkt zaktualizowany Produkt usunięty z koszyka Brak produktu na magazynie Podaj prawidłową ilość

Brak produktów w koszyku.

1. Próbuję złożyć zamówienie, ale nie udaje mi się/nie działa mi przycisk/nie przechodzę do płatności

Dokładamy wszelkich starań, aby strona i sklep działały u każdego i na wszystkim, ale czasami występują problemy na które nie mamy bezpośrednio wpływu (kompatybilność, wersja strony nowsza niż ta zachowana przez Twoją przeglądarkę etc.). Jeśli masz problem z dokończeniem zamówienia spróbuj wykonać następujące kroki:

  • kompletnie przeładuj stronę przy użyciu kombinacji klawiszy Shift+F5
  • spróbuj wyczyścić dane przeglądarki (UWAGA: możesz zostać wylogowana/y ze stron takich jak skrzynka pocztowa), w większości przeglądarek odpowiada za to skrót Ctrl+Shift+Delete
  • ostatecznie, spróbuj złożyć zamówienie w innej przeglądarce

2. Nie mogę się zalogować, otrzymuję komunikat "błąd zabezpieczeń", a jestem pewna że wprowadzam poprawne hasło.

Jeśli masz problem z zalogowaniem spróbuj wykonać następujące kroki:

  • kompletnie przeładuj stronę przy użyciu kombinacji klawiszy Shift+F5
  • spróbuj wyczyścić dane przeglądarki (UWAGA: możesz zostać wylogowana/y ze stron takich jak skrzynka pocztowa), w większości przeglądarek odpowiada za to skrót Ctrl+Shift+Delete
  • spróbuj zalogować się w innej przeglądarce

3. Zrobiłem błąd w zamówieniu, podałem błędny adres albo po złożeniu jednego zamówienia jeszcze coś dokupiłam/em i chcę, żeby wszystko zostało wysłane razem

Wyślij jak najszybciej maila pod adres wysylki@pozytywnadyscyplina.pl i napisz, na czym polega problem.

4. Zakupiłem e-book, ale nie mogę znaleźć e-maila z linkiem do pobrania książek

Link do pobrania zakupionego e-booka (oraz innych produktów elektronicznych, poza kursami/webinarami) znajduje się na stronach zarządzania Twoim kontem w sklepie. W głównym menu na górze strony, po zalogowaniu będzie dostępna opcja Sklep -> Konto. Tam w zakładce 'Pliki do pobrania' znajdziesz linki do wszystkich zakupionych e-produktów (prócz kursów i webinarów)

5. Zakupiłem e-book, ale nie wiem, jak go otworzyć

E-book (eBook) to elektroniczna wersja papierowej książki, którą można czytać na różnych platformach programowych i sprzętowych. Innymi słowy e-booka możemy otworzyć na komputerze, laptopie, smartfonie, tablecie oraz specjalnym e-czytniku.

Najpopularniejszymi formatami plików e-book są ePUB i MOBI.

Jak otworzyć plik w formacie ePUB?

E-booki zapisane w formacie ePUB można otworzyć na większości urządzeń do czytania, np.: sprzętowych czytnikach e-booków, tabletach (Android, iPad, Windows), smartfonach, komputerach PC i Mac.

Jeżeli nie posiadasz sprzętowego czytnika ePUB, polecamy czytniki programowe:

iPad/iPhone

Android

Windows

Mac OS

Jak otworzyć plik w formacie MOBI?

Książki w formacie MOBI można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np. e-czytnik, komputer osobisty) wyposażone w oprogramowanie pozwalające czytać pliki MOBI (np. MobiPocket Reader, Calibre).

Jednym z najbardziej popularnych urządzeń, na których można otworzyć plik w formacie MOBI jest e-czytnik – Kindle. Plik w formacie MOBI należy pobrać na komputer osobisty, a następnie wysłać do e-czytnika.

6. Zakupiłam kurs i nie mogę go znaleźć

Link do rozpoczęcia/kontynuacji wszystkich zakupionych przez siebie kursów znajdziesz przechodząc (prawy góy róg na stronie głównej, po zalogowaniu) Moje konto -> Kursy

7. Zakupiłem produkt elektroniczny....kiedyś, ale teraz nie mogę go znaleźć na liście kursów lub plików do pobrania.

W przypadku próby powrotu do produktów elektronicznych zakupionych w przeszłości, prosimy o sprawdzenie czy logujecie się z użytego do zakupu hasła. Dość częstą praktyką jest zakładanie kolejnego konta w serwisie przy okazji zakupów powrotnych. Ponieważ użyty zostaje wtedy inny email, stare i nowe konto nie mają ze sobą nic wspólnego, a produkty zakupione przy użyciu "starego" konta nie będą widoczne w liście kursów, na liście plików do pobrania ani w historii zakupów po zalogowaniu na "nowe" konto. Jeśli więc nie możecie znaleźć zakupionego kiedyś produktu w swoim koncie, prosimy o weryfikację czy na pewno używacie konta z tym samym emailem. Jeśli nie pamiętacie danych "starego" konta, prosimy o mail na adres sklep/at/pozytywnadyscyplina.pl

8. Nie widzę zawartości kursu Stań na nogi z PD, nie mam aktywnych modułów, nie ma guzika "zacznij kurs".

Proszę, zaloguj się i przejdź  str. https://pozytywnadyscyplina.pl/course/kurs-online-stan-na-nogi-z-pozytywna-dyscyplina/

Tam użyj guzika "continue course" lub "zacznij kurs". Na urządzeniach przenośnych (tablet, telefon) guzik "zacznij kurs" znajdziesz dość daleko na dole po przewinięciu strony, zarówno w wersji mobilnej jak i "komputerowej". Przescrolluj widok poniżej listy modułów, wielkiego N.A. , trzech polecanych razem z kursem produktów i tam znajdzisz granatowe "ZACZNIJ KURS". Na monitorze komputerowym (laptop, komputer) znajdziesz  guzik "zacznij/kontynuuj kurs" w prawym górnym rogu ekranu powitalnego kursu.

https://pozytywnadyscyplina.pl/wp-content/uploads/2020/02/video-1582664010.mp4
crossmenu