WEBINAR – Złość, krzyk, płacz „bez powodu”, czyli trudne emocje u dzieci z perspektywy Integracji Sensorycznej i Pozytywnej Dyscypliny

Tak, ten wyjątkowy webinar możesz obejrzeć zupełnie za darmo. Stwierdziłyśmy (ja Joasia Baranowska z Pozytywnej Dyscypliny z Olą – terapeutką Integracji Sensorycznej), że ten webinar jest tak ważny, że po prostu każdy rodzic musi go obejrzeć. Więc proszę Cię udostępnij go, jeśli uważasz że warto.

A do tego wszystkiego dostaniesz jeszcze prezenty:

POBIERZ NOTATKĘ DO WEBINARU – od Marioli z Rysunkowo Mi i SLAJDY PODSUMOWUJĄCE ODE MNIE, a Ola Charezińska przygotowała dla Was kwestionariusze, które pomogą Wam zorientować się, czy zachowanie Waszego dziecka może być związane z zaburzeniami w Integracji Sensorycznej, czy nie 🙂

A wszystko to, razem z całym webinarem odsłoni się po wpisaniu adresu e-mail w ramce 🙂

[emaillocker id=”30618″]

Koniecznie napisz nam komentarz pod webinarem. A może masz pytania? Postaramy się pomóc.

POBIERZ NOTATKĘ 🙂  Zlosc, krzyk i histeria – IS i PD – notatka do webinaru

POBIERZ SLAJDY SLAJDY – WEBINAR – KRZYK ZŁOŚĆ

 

[/emaillocker]

Jeśli to wszystko to dla Ciebie za mało to zastanów się nad:

  • przeczytaniem książki POZYTYWNA DYSCYPLINA Jane Nelsen – ZAMÓW TUTAJ
  • umówieniem się na indywidualną konsultację przez telefon – NAPISZ MAILA NA [email protected]
  • wzięciem udziału w szkoleniu stacjonarnym z Pozytywnej Dyscypliny – sprawdź lokalizacje i terminy TUTAJ
  • wykupieniem udziału w szkoleniu on-line w którym przechodzisz materiał indywidualnie w swoim tempie. TUTAJ sprawdzisz możliwości 
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on email
Email
Marta

Marta

4odpowiedz na "WEBINAR - Złość, krzyk, płacz "bez powodu", czyli trudne emocje u dzieci z perspektywy Integracji Sensorycznej i Pozytywnej Dyscypliny"

  1. W jaki sposób mogę obejrzeć webinar?

  2. Witam serdecznie:) Mam pytanie; co jeśli dziecko 4 i pół letnie bardzo często próbuje rządzić, mimo tego, że staram się dawać mu sporo wyborów w różnych, nawet drobnych rzeczach? Przy czym w tej sytuacji stresowej, kiedy chcę zastosować ograniczony wybór jako technikę na to „rządzenie- jako błędny cel”, dziecko za każdym razem odpowiada, że nie wie co wybrać i widzę, że to go stresuje jeszcze bardziej. Jak jeszcze mogę pomóc synowi pozbyć się tego błędnego celu? Dziękuję z góry i pozdrawiam cieplutko <3

  3. Czy mogę prosić o linki do kwestionariuszy udostępnianych na webinarium?

Pozostaw odpowiedź Kamila Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze wpisy

Kategorie

Kategorie

Podążaj za nami

Polecane produkty

Nie przegap porad i ciekawostek

X