Pomocy! Najczęściej zadawane pytania.

Pomocy! Najczęściej zadawane pytania.

1. Próbuję złożyć zamówienie, ale nie udaje mi się/nie działa mi przycisk/nie przechodzę do płatności
Dokładamy wszelkich starań, aby strona i sklep działały u każdego i na wszystkim, ale czasami występują problemy na które nie mamy bezpośrednio wpływu (kompatybilność, wersja strony nowsza niż ta zachowana przez Twoją przeglądarkę etc.). Jeśli masz problem z dokończeniem zamówienia spróbuj wykonać następujące kroki:

  • kompletnie przeładuj stronę przy użyciu kombinacji klawiszy Shift+F5
  • spróbuj wyczyścić dane przeglądarki (UWAGA: możesz zostać wylogowana/y ze stron takich jak skrzynka pocztowa), w większości przeglądarek odpowiada za to skrót Ctrl+Shift+Delete
  • ostatecznie, spróbuj złożyć zamówienie w innej przeglądarce

2. Nie mogę się zalogować, otrzymuję komunikat „błąd zabezpieczeń”, a jestem pewna że wprowadzam poprawne hasło.
Jeśli masz problem z zalogowaniem spróbuj wykonać następujące kroki:

  • kompletnie przeładuj stronę przy użyciu kombinacji klawiszy Shift+F5
  • spróbuj wyczyścić dane przeglądarki (UWAGA: możesz zostać wylogowana/y ze stron takich jak skrzynka pocztowa), w większości przeglądarek odpowiada za to skrót Ctrl+Shift+Delete
  • spróbuj zalogować się w innej przeglądarce

3. Zrobiłem błąd w zamówieniu, podałem błędny adres albo po złożeniu jednego zamówienia jeszcze coś dokupiłam/em i chcę, żeby wszystko zostało wysłane razem
Wyślij jak najszybciej maila pod adres sklep@pozytywnadyscyplina.pl i napisz na czym polega problem.

4. Zakupiłem e-book, ale nie mogę znaleźć e-maila z linkiem do pobrania książek
Link do pobrania zakupionego e-booka (oraz innych produktów elektronicznych, poza kursami/webinarami) znajduje się na stronach zarządzania Twoim kontem w sklepie. W głównym menu na górze strony, po zalogowaniu będzie dostępna opcja Sklep -> Konto. Tam w zakładce ‚Pliki do pobrania’ znajdziesz linki do wszystkich zakupionych e-produktów (prócz kursów i webinarów)

5. Zakupiłem produkt elektroniczny….kiedyś, ale teraz nie mogę go znaleźć na liście kursów lub plików do pobrania.
W przypadku próby powrotu do produktów elektronicznych zakupionych w przeszłości, prosimy o sprawdzenie czy logujecie się z użytego do zakupu hasła. Dość częstą praktyką jest zakładanie kolejnego konta w serwisie przy okazji zakupów powrotnych. Ponieważ użyty zostaje wtedy inny email, stare i nowe konto nie mają ze sobą nic wspólnego, a produkty zakupione przy użyciu „starego” konta nie będą widoczne w liście kursów, na liście plików do pobrania ani w historii zakupów po zalogowaniu na „nowe” konto. Jeśli więc nie możecie znaleźć zakupionego kiedyś produktu w swoim koncie, prosimy o weryfikację czy na pewno używacie konta z tym samym emailem. Jeśli nie pamiętacie danych „starego” konta, prosimy o mail na adres kontakt/at/pozytywnadyscyplina.pl

Copyright © PozytywnaDyscyplina.pl
X